“Hide & Seek” – jedan od nezaobilaznih bisera domaće produkcije u ovoj godini – Music Box – Glazbeni portal

RECENZIJA: The Gentleman: “Hide & Seek” – jedan od nezaobilaznih bisera domaće produkcije u ovoj godini

Kako nam se bliži kraj godine tako nam lagano ističe vrijeme za predstavljanje recentne domaće produkcije koja je ove godine iznjedrila sijaset i više nego dobrih albuma, a ovdje pred nama je jedan od onih koje s punim pravom možemo predstaviti onom poznatom uzrečicom – “svjetsko, a naše”.

Marko Lucijan Hraščanec a.k.a The Gentleman koji nam se 2018. godine predstavio sa svojim odličnim istoimenim debi albumom i skrenuo pažnju na sebe i svoju glazbu, tri godine nakon toga radi još jedan veliki iskorak sa svojim drugim albumom “Hide & Seek“ i dokazuje da je definitivno spreman za visoke domete. Stara priča o važnosti drugog albuma, pogotovo ako je prvijenac bio uspješan, ponavlja se u slučaju The Gentlemana na najbolji mogući način. Prošetao nas je na ovome albumu kroz mnoštvo stilova, čujemo tu svašta, od neo soula do gypsy swinga, od melankoličnog jazzy popa i šlagera do bossa nove, a kako sam autor kaže “Hide & Seek“ nije album samo jednog žanra.

Album otvara Body or Soul”, jedan odličan neo soul za koji se toplo nadamo da će poprilično zasvirati i po eterima radio stanica jer u svakom slučaju to zaslužuje, iako nije jedina pjesma koja to zaslužuje. Pjesma je poprilično drugačija od ostatka materijala na albumu i baca nas na pomalo na Michaela Kiwanuku, Amy Winehouse ili pogotovo Curtisa Hardinga. Odlična i moćna stvar za otvaranje albuma.

Slijedi smirivanje s tri bisera You Always Came in Flowers”, “The Way You Love The Most” i pogotovo predivnom Loneliness”. “Golden Ma’am” donosi nam dašak gypsy swinga, na Utopian Dream” i Hide & Seek” kao da smo u društvu Toma Waitsa i Leonarda Cohena iz najboljih dana, a za sam kraj izvrsno zatvaranje uz Purple Street”.

Jedna od najvažnijih stvari kojom je The Gentleman podigao kvalitetu, a i stilski modificirao svoj rad je produkcija ovoga albuma koja je odrađena na apsolutno vrhunskoj razini. Fantastični aranžmani obogaćeni gudačima uz tehničku perfekciju produkcije je nešto što je ovaj album izdiglo na jednu sasvim novu razinu. Glazba koju njeguje The Gentleman, jedan melankolično nostalgični pristup temama koje ga očigledno prate cijeli život na ovome albumu i sa ovakvom produkcijom uspijeva nas do kraja uvesti u njegov svijet različitih glazbenih priča.

Popis suradnika na ovom albumu uistinu je velik, a snimljen je u Intek studiju u Koprivnici. Aranžmane za nekoliko pjesama potpisuje možda i najvažnija osoba uz samog autora za sveukupan dojam ovoga albuma, a to je Lana Jananjin koja je osim aranžmana “kriva“ i za neke fantastične klavirske dionice, dok su ostali glazbeni suradnici na albumu: Ivana Čuljak (violina), Stin Lebar (violončelo), Tajana Škorić (viola), Val Bakrač (violina), Marko Ferlan (bas gitara, električna gitara i kontrabas), Filip Pavić (akustična gitara), Josip Šustić (gypsy gitara), Goran Vdović (bubnjevi), Aljaž Razdevšek (bariton saksofon), Ivan Grobenski (bas gitara, električna gitara), Helena Hraščanec (prateći vokal) i Laura Mjeda (prateći vokal) te Marin Hraščanec (klavijature, prateći vokal), koji je ujedno bio glavni snimatelj i producent albuma.

Album je i vizualno predstavljen s nekoliko odlično režiranih spotova, a nadamo se da će se trend nastaviti i da će još pokoja pjesma dobiti i svoj video vizual. Od Hardinga do Waitsa, od Arsena do Cohena, u svakom trenutku slušanja ovoga albuma osjetit ćemo emociju podebljanu vrhunski kvalitetnom produkcijom u posebnim glazbenim pričama The Gentlemana.

Emocija, melankolija i nostalgija na najjače pogađa ovaj album u srce svakog slušatelja, a sigurno je i da ga vodi u sam vrh ovogodišnje domaće produkcije.