Olujna sestra, Lucinda Riley – Recenzija

„Olujna sestra“ druga je knjiga iz očaravajućeg serijala „Sedam sestara“ koji nam donosi priče o šest sestara koje je posvojio tajanstveni Pa Salt. Sestre su posvojene iz različitih dijelova svijeta, a dom im je dao na svom otoku usred Ženevskog jezera. Kroz knjige serijala upoznajemo svaku od sestara. U Olujnoj sestri upoznajemo drugu posvojenu sestru – Ally D’Aplièse (Alkionu).

Ally je profesionalna jedriličarka koja osim strasti prema jedrenju voli svirati flautu. To je njena uspavana strast koja će tek kasnije doći do izražaja. Prvi dio knjige posvećen je njenom jedrenju, strastvenoj ljubavnoj vezi, smrti posvojitelja Pa Salta. Njezina prekrasna ljubavna priča, koja ima tragičan kraj, zauvijek će promijeniti njezinu sudbinu. Pogođena strašnim i neočekivanim gubitkom na moru Ally odustaje od jedrenja i odluči istražiti svoje korijene. Slijedi intrigantne tragove o svome podrijetlu koje joj je ostavio njezin posvojitelj Pa Salt. Tragovi je vode u Norvešku i svijet klasične glazbe.

„Krug života…“ promrmljala sam sebi u bradu razmišljajući kako se, barem za mene, iz užasnog gubitka rodio nov život i nova nada. I baš kao što je Tiggy rekla da prekrasna ruža cvjeta u svoje vrijeme, a zatim drugi pupoljci rastu na istoj biljci dok starima opadaju latice, tako sam i ja spoznala čudo prirode. I premda sam u par mjeseci izgubila dvoje važnih ljudi u životu, moj gubitak nadoknadila je ljubav za koju sam znala da će biti još jača i zbog toga sam se osjećala blagoslovljenom.

Miks povijesne fikcije, obiteljske drame i ljubavnog romana

Ally počinje otkrivati svoje korijene. Priča o podrijetlu počinje daleke 1875. godine upoznavanjem Anne Landvik, mlade žene prekrasnog glasa kojoj je autorica posvetila dobar dio knjige. Od prvih trenutaka nam je jasno da je njezina priča neraskidivo povezana s Ally. Radnja je izuzetno zanimljiva, kad pomislimo da je to to, otkrivamo da postoji još dublja tajna koja cijelu priču čini još intrigantnijom i fascinantnijom.

Uz jednostavan, čitak, pitak stil autorice ovo je uistinu fantastično književno djelo. Knjiga je ovo s povijesnom i mitološkom pozadinom u koju je uloženu puno truda na istraživanju života likova. U cijelom životopisnom svijetu Olujne sestre značajnu ulogu ima glazba poznatog norveškog skladatelja, pijanista i dirigenta Edvarda Griega.

Prva knjiga sedam sestara mi se jako svidjela, a Olujna sestra je više nego dostojan nastavak serijala. Zapravo, baš me oduševila. Lijepo ispričana obiteljska priča puna drame, romantike, tragedije, zanimljivih likova i trenutaka koji oduzimaju dah i zaustavljaju srce. Knjiga je ovo koja se čita s nevjerojatnom lakoćom.

Prva knjiga serijala nas je odvela u Brazil, druga u Norvešku, jedva čekam otkriti kamo nas Lucinda Riley vodi sa sljedećom knjigom „Sestra iz sjene“.

Napisala i foto: Marijana Glavaš