“Worlds Upon the Land” – fantastičan mini album sa samo jednom manom – Music Box – Glazbeni portal

RECENZIJA: Blackhill: “Worlds Upon the Land” – fantastičan mini album sa samo jednom manom

Malo statistike. Prosječno slušatelji (ponajviše mlađe genrracije) preslušaju tek prvih 20-ak sekundi neke pjesme što neka djela znaju postaviti na visoka mjesta poput Severine i njenog “Brad Pitta” s više od 14 miliona pregleda samo na YouTube kanalu. Naravno da je 90% ako ne i više bilo zalutalih stranaca misleći da se radi o dotičnom glumcu, a ne o nekoj tamo pjevačici čije postojanje u glazbenom svijetu neću komentirati.

Nastavak statističkih vratolomija nastavljam upravo s tom pjesmom. Trajanja gotovo 5 minuta, 90% korisnika je poslušalo i manje od tih 20-ak sekundi, ali se ipak broji. To bi značilo da je prosječno pjesma preslušana oko 7% njena trajanja. No, sada u ovoj priči odlazim na sasvim drugu stranu glazbenog spektra, a nadam se da glazbenika kojeg kanim spomenuti neće uvrijediti usporedba sa statističkim podacima Severine.

Dakle – slijedi druga strana, Blackhill, upravo objavljen fantastičan mini album sa samo četiri pjesme zajedničkog trajanja kraćeg od 10 minuta. Ovom uratku to je jedina mana. Ali statistički gledano, nadmašiti može i mnogo kvalitetnije glazbenike. I to bi zapravo i trebalo biti, jer uradak imena “Worlds Upon the Land” već sad zaslužuje da uđe u najuži odabir najboljih djela tek započete godine.

Branko Crnogorčić alias Blackhill je izvukao iz prašnjave ladice 15 i više godina stare uratke Borisa Marceglia (Haze, Worlds Upon The Land). Kako Branko veli: Negdje 2015. g. postojala je ideja da s njegovim bendom Snovi koji je do tada objavio dva instrumentalna albuma napravim suradnju s Borisom, ali nažalost osim tri EP-ja koje su objavili samo kao svojevrsni ‘test’, taj album na koncu nije završen i spremljen je u ladicu.

Boris nastavlja: “Ovo sada su finalne verzije tih pjesama s jednom razlikom, a to je da sam ih, pošto od 2017. radim kao solist pod imenom Blackhill, uz Borisovu dozvolu, vokalno prilagodio i otpjevao na sebi svojstven način. Posebno bih se zahvalio Borisu, mojim bivšim kolegama iz benda Snovi, Marinu Buršiću i Marku Kalčiću, Jani Radić koja je odsvirala obou na pjesmi ‘Ride the Whale’ te Željku Vukičeviću koji je napravio Artwork cover za ovaj EP.”

Koncertne aktivnosti za sada nisu u planu, a sljedeći potez je još jedan EP s četriri pjesme planiran negdje na proljeće u suradnji s jednim malim patuljkom.” Ake ne već ja, nadam se da će se sam natjerati da podeblja stvari dužinom jer ima i prostora, a ima i mesa. I nadasve svježine iako su stvari već gotovo punoljetne.

4.5