Biserna sestra, još jedan zadivljujući roman Lucinde Riley – Recenzija

Ako ste čitali moje prethodne recenzije, onda znate da obožavam ovaj serijal. “Biserna sestra” još je jedan očaravajući roman s dva vremenska tijeka koji nastavlja dokazivati nevjerojatan talent autorice Lucinde Riley. Oba vremenska tijeka prate zanimljive priče. Ovoga puta se upoznajemo s poviješću Australije, industrijom bisera, kulturom i običajima Aboridžina, njihovom umjetnošću, pa se tako spominje i Albert Namatjira, aboridžinski umjetnik koji se smatra jednim od najvećih i najutjecajnijih australskih umjetnika.

Za one koji nisu upoznati sa serijalom, serijal „Sedam sestara“ donosi priče o sestrama koje je posvojio tajanstveni Pa Salt. Sestre su posvojene iz različitih dijelova svijeta, a dom im je dao na svom otoku usred Ženevskog jezera. Nakon njegove smrti svaka od sestara kreće istraživati svoju prošlost i svaka od knjiga serijala priča je o jednoj od sestara.

Priča o bisernoj sestri – Cece (Kelena)

Roman “Biserna sestra” priča je o Cece koja nakon smrti Pa Salta odlučuje napustiti London i otputovati na Tajland, koji nam autorica približava životopisnim opisima otočnih naselja. Cece upoznaje tajanstvenog, pomalo čudnog, muškarca. Ace joj pomaže da poduzme prve korake u otkrivanju prošlosti. Kako bi otkrila svoju prošlost i pronašla svoju biološku obitelj slijedi tragove koje joj je ostavio Pa Salt. Tragovi je vode u Australiju. Dok istražuje i otkriva povijest svoje obitelji, o sebi otkriva i više nego što je očekivala. To je mjesto na kojemu pronalazi inspiraciju, na kojemu se budi njezin uspavani umjetnički talent, mjesto na kojemu se rješava nemira koji ju je pratio.

Vraćanje korijenima za nju je oslobađajuće iskustvo, njezina duša se budi. Drevna kultura Aboridžina, istina o njezinom porijeklu, neukroćeni kontinent budi u njoj osjećaj pripadnosti.

Kitty McBride

Vremenska crta u prošlosti, stotinu godina ranije, prati život Kitty McBride, mlade škotske djevojke, kći svećenika, koja odlazi u Australiju kao družica bogatoj ženi koja je putovala iz Edinburgha u Adelaide. Odlazak u Australiju donosi joj ljubav kakvu nije ni zamišljala. Kada upozna braću blizance Drummonda i Andrewa, nasljednike bogatstva proizvođača bisera, ništa za nju više neće biti isto. Kittyna priča bila je fascinantna i bogata povijesnim detaljima, snažna, zauzima značajno mjesto u ovom romanu.

Od prekrasnih plaža Tajlanda do jedva pripitomljenih divljina kolonijalne Australije, priče obje vremenske linije su zadivljujuće i pune australskih povijesnih činjenica koje je autorica dobro istražila.

Svaka knjiga serijala me iznova impresionira, kao i sposobnost autorice da napiše zanimljive priče koje zadržavaju našu pozornost od prve do zadnje stranice.

“Biserna sestra” još je jedno opuštajuće štivo koje osigurava istinski užitak čitanja.

Recenzija i foto: Marijana Glavaš